• Suggestions
  • Webnovel please stop the forceful transfer from website to app

To those who read this I don't know if this will help but I feel with enough people complaining about this change we can make a difference I mean look at what people can do if we join forces example GameStop stock so let Webnovel feel hell here there email Spread it around (service@webnovel.com)

+1

Quite frankly, out of all original novels and fanfic sites, Webnovel has the worst writing quality. It really doesn't need to make it even harder for itself by leaving the PC User Market.

Bonjour je suis français et ma langue maternelle nes pas sur la liste de l applications , donc j'ai cliquer en haut a droite sur le petit logo sur la page d une fanfiction et la les option en bas s'affiche je clique en bas à droite la une demi page s'ouvre je descend et il n'y a pas l'option traduction ??? Et j'ai essayé sur iPhone et Samsung et j'ai téléchargé 20 applications de traduction ( google traduction et les applications de base et je suis même passé par safari et j'ai ouvert un multitudes de lien via dautre plate-forme pendant 2 heures ) donc je voudrai savoir si sa vien de l'application ou d'un oublie ou peut-être que je dois apprendre l'anglais ??😉

Sometimes I wonder if there is a spy inside Qidian trying to sabotage them, only that would explain this dubious decision.

Web Novel Novel Ask