Here's my link: https://www.webnovel.com/book/the-villainess-has-fallen_18367959405395305/leonora-the-traveler_49306809311221301

Butterscotch_07 Done with your review! Please review mine once you have some free time.

TheElisse Read it all and reviewed. Please check out my novel once you have some time.

Alpha_Medic Completed your review, it was a nice read. Please check out my novel when you are free.

Kystal88 Done with your review. Please do take your time and review mine once you are free.

ranmaro I've reviewed your goodie NPC into Player: Let's Wreck This Game. It's awesome. Please do take your time and review mine when you got time.

Darlene_Virginia Awesome and interesting novel! Done with the review. Please do take your time and review mine once you are free.

AxlesOfFate Done with your review. Thanks for the interesting read. Please do review mine when you have time.

Aella_Stormwind Aether's a goody! Solid imagery through word crafting. Thanks for the binge. Please review mine when you have some free time.

devilDestroyer Done with your review! Please review mine once you are free.

chelsearaenavy Reviewed your Stranger in my home! Please take your time reviewing mine when you are free.

Maryixxx Hey maryixx, it was quite an awesome read. I somehow want some more. Please keep it up. Anyway, please take your time reviewing mine once you are free.

Bishtf Done with your review. Please review mine once you are free.

Wew, that's long, this happens when I got so much free time.

_AiRen_ I finished reading through your story, I have to say it was worth my time. There are a few minor issues here and there if you look at it professionally but you will get a hang of it soon.

Web Novel Novel Ask